SATC 2

Imorse förslog Oskar att vi skulle gå på eftermiddagsbio och se Sex and the City 2. Jag blev genast misstänksam. Vad var i görningen? Oskar hatar SATC...  Men samtidigt var erbjudandet frestande, så sagt och gjort. Vi gick dit och jag måste tyvärr säga att filmen var ruggigt dålig. Vi led oss igenom 2 ½ timmars promotion för Abu Dhabi full av produktplacering (arabiska pringles!) och västerländsk etnocentrism.

Nu har vi ätit lasagne och jordgubbar med glass. Under de senaste två dagarna har jag smällt i mig en hel liter jordgubbar på egen hand och jag tror att det gett mig nån slags allergisk reaktion. Jag är nämligen rödprickig över hela kroppen nu, och det kliar.


PS. Jag har fortfarande inte kommit på anledningen till varför O ville gå på tjej-bio, men jag misstänker att han kommer att använda det som utpressning när han vill gå på fiskemässa eller andra (enligt mig) urtrista jippon framöver...

Kommentarer :

#1: Johanna

WOW! Det ser fett gott ut... :)

skriven

Kommentera inlägget här :