Förkyld

Igår morse kom Oskar som vanligt upp. Tyvärr kom han dragandes med en rejäl förkylning, som han överförde till mig. Igår var vi därför bägge ganska slagna och tillbringade dagen nedbäddade i soffan. För första gången i mitt liv såg jag tre filmer på en dag: Bourne-triologin!

Oskar överraskade med en ny dammsugare :)


Till frukost blev det ostkaka med vispad grädde och hallonsylt. Lyx!


Till kvällsmat åt vi färskpasta med broccoli, paprika, tomat och vitlök. Mums!


Idag har jag städat och fixat i lägenheten och hela eftermiddagen har gått åt till planerande av lektioner. Vfu är superkul, men mycket jobb!

Nu ska jag hoppa i säng!


Kommentarer :

#1: Emmah

Myyys!

skriven
#2: calle

vad tyckte du om bourne? jag har trilogin i bokform, den e riktigt bra! lånar gärna ut om du vill eller har tid o läsa annat än skolböcker :-)

skriven
#3: Anna

Åh, vad kul Calle! Det får kanske bli sommarläsning?

skriven
#4: calle

sure thing!

skriven

Kommentera inlägget här :