Fan

Åh, vad jag blir trött på mig själv! Jag lyckades nyss låsa in min tvättbricka i tvättrummet och nu kommer jag alltså vare sig in i tvätthuset eller rummet. Hmm, hoppas att någon annan har bokat rummet efter mig - i annat fall sitter jag verkligen i skiten...

Annars är det en ganska deprimerande måndag här i Växjö. Campus vibrerar av besvikelse över att Sverigedemokraterna tagit sig in i riksdagen, regner vräker ner och ja - vi kunde fått en bättre start på veckan helt enkelt.

Ikväll beger jag mig till Kristianstad. Jag har tid på Oralprotetik redan åtta imorgon bitti, så det känns skönare att åka ikväll. Då slipper jag gå upp fem, och det är ju trevligt. Vad de ska göra med min oformliga glugg vet jag inte riktigt. Det enda jag vet är att det nuvarande alternativet inte fungerar alls. Förhoppningsvis har Lasse en lösning.

Kajsa och jag ska kolla Greys (om Kajsa vill - jag tar med boxen) och överlägga om Paris. Oskar har nämligen sagt absolut nej men Kajsa är sugen. Jag vet dock inte om jag borde göra ännu en resa - då har jag gjort fyra resor på ett år och det är ju inte helt bra för studentbudgeten (eller miljösamvetet)... Samtidigt har jag sällan jobbat så hårt som detta år, med både studier och två jobb vid sidan av. Så därför kanske jag förtjänar en liten Paristrip som avslutning på året? Haha, vi får se. Jag lovar att hålla er uppdaterade.

Vi hörs mer imorgon!

Kommentarer :

#1: Emmah

Ååå va härligt med en myskväll med syrran! Hade jag haft en syster så hade jag också åkt dit!

skriven
#2: mor

Klart ni ska åka till Paris!!!

skriven

Kommentera inlägget här :