Halsont och språkhistoria

Ja vad gör man när man både har ont i halsen och massor med svår språkhistoria att plugga in? Laddar med paj och en stor kanna te, såklart!

Fyra timmar senare kände jag mig betydligt piggare och laddad inför tentan imorgon. Vi har en hemtenta i språksociologi - ett roligt och lättbegripligt ämne (till skillnad från språkhistorian då), så jag ser verkligen fram emot att skriva!

Vi hörs kanske i helgen om jag har tid. Jag ska jobba en dag och på söndag kommer Oskar upp. Annars blir det efter Island :)

Kommentarer :

#1: emma svärdh

lycka till på tentan!

jag tentar också denna veckan, lämnar in fredag. Med en rejäl förkylning och febertoppar här också. Klassiskt. Det går garanterat över kl 15 fredag (deadline för inlämning)

skriven
#2: mor

Krya på dig och ha en skön helg trots tenta, kram

skriven

Kommentera inlägget här :