Häpp

Efter dagens seminarium i språkriktighet tog jag tag i ett av mina pågående amanuensuppdrag. Jag har fått 160 rapporter att korrläsa och avidentifiera. Jag började läsa och insåg att varje rapport är på mellan 15 och 30 sidor. Jag har alltså lite att göra. Minst sagt.

Häpp!


Dagens glädjeämne var att Sanna och Hannah bjöd in klassen på våffelkalas under seneftermiddagen. Det var härligt att komma ifrån datorn ett tag och våfflorna satt inte helt fel... De mättade nog ganska bra, för jag kom precis på att jag glömt äta kvällsmat. Inte bra!

Imorgon ska jag kasta mig iväg till Kristianstad efter morgonens föreläsning (om Lasse är frisk vill säga). Mitt tandläkarbesök igår blev nämligen inställt. Sen kör Kajsa och jag vidare mot Örkelljunga. Hörs då!

Kommentarer :

#1: Emmah

Vilken fin bild på fina Anna!

skriven
#2: josefin

blev det någon tandläkare igår? hur gick det?

skriven

Kommentera inlägget här :