Island bokat

Yay, nu är det klappat och klart att det blir Island v 40! Jag fick just ett mail om detta, och visst låter det som en underbar vecka?

Preliminärt program:
 
Måndag: Resa och Blå lagunen, inkvartering och kvällsmat på Eldhestar.
Tisdag:  Reykjavik city, Eddamuseum, lärarhögskola och hummersoppa i hamnen. Ridtur på Eldhestar eller bad i badtunna. Kvällsföreläsning 1.
Onsdag: Skolbesök och Den gyllene triangeln (Tingvallen, Geysir och Gullfoss). Kvällsmat på Eldhestar. Kvällsföreläsning 2.
Torsdag: Längre österut - byn Vik, ullstrumpor, raukar och tusen vattenfall. Avslutningsmiddag på  på Eldhestar.
Fredag: Hemresa

Från det ena till det andra - i helgen har Anna och Oskar varit här uppe, ett efterlängtat besök!

Annor!



Oskar var sådär glad över att vara ensam kille bland fyra fnissiga tjejer.


Sofie och Kani kom förbi.


Snygg- Oskar.


Dags för shots...


Hu!


Det blev en snabb sväng om Sivans också.


Mys i sängen imorse innan det blev kladdkaka, grädde och blåbär till frukost :)


Oskar och Anna åkte hem vid lunch och resten av dagen har jag ägnat åt att tvätta, städa och fixa undan lite här hemma. Jag har hunnit med en löprunda och ett besök hos lillasyster också. Nu borde jag egentligen sätta mig och läsa Fult språk men vet i sjutton om jag orkar.

Kommentarer :

#1: Emma

Det såg riktigt mysigt ut :) Jag längtar tills det är vår tur att komma på besök! Oskar, nästa helg är du inte ensam kille :)

skriven

Kommentera inlägget här :