Paris Baby

Här är Kajsa och jag i Mekongdeltat, Vietnam.


Här är Kajsa och jag på Phiphiöarna, Thailand.


Här är Kajsa och jag i Thailand, preped for some scuba!


Här är Kajsa och jag i norra Kambodja.


Snart är vi häär!
¨

Igår bokade vi nämligen flygbiljetter och hotell, 17-21 december! Tjoho!

Det fina är att både Kajsa och jag varit i Paris förr, så denna gången kan vi skippa alla turistfällor och långa köer. Bara julmys, promenader, museum och semester står på programmet. I can't wait!

Kommentarer :

#1: Julia kusin

Gud vad härligt! Paris under julen måste ju vara helt underbart. Är grymt avundsjuk alltså.

skriven
#2: mor

Wow, vad roligt!!!

skriven
#3: Anonym

jag ville osså med:( /oskar

skriven
#4: Anna

Haha, nej Oskar. Det ville du inte alls!

skriven
#5: robbban

tja paris kanske skulle vara något.. nu har jag gått med i socialdemokraterna så anna nu väntar vi bara på dig

skriven

Kommentera inlägget här :