Pyssel

Oskar och jag har fixat lite här hemma. Ljushållare och fototavlor har monterats upp för att göra lägenheten lite trevligare. Tyvärr börjar vi alltid bråka när vi sätter upp saker på väggarna. Jag är av uppfattningen att man alltid behöver ett vattenpass när man sätter upp tavlor. Oskar tycker att jag är pipig och pedant. Hrm.

Söt smidesljushållare är nu på plats i köket - tack Kajsa och Christoffer!


Sovrummet blev lite varmare med foton på väggarna, men nästa gång jag är på Ikea ska jag köpa passepartoutramar till alla foton - det är mycket snyggare!


Nu blir det middag, Greys och senare valvaka (en stund iaf). God kväll!

Kommentarer :

#1: Emmah

Mycket tjusigt!

skriven
#2: mor

Verkar som ni har bra ögonmått för det ser bra ut!!

skriven
#3: moster

Vattenpass! haha... jag skulle varit helnöjd med måttband, eller åtminstone kanske ett snöre att måtta med...

skriven

Kommentera inlägget här :