Slut

Ja, helt slut är jag verkligen. Jag ligger i sängen och är redo att knoppa in alldeles strax. Det var varit en intensiv, rolig men också jobbig helg. Emmas födelsedagskalas igår var nånting i hästväg. Vilket party - maten, människorna, stämningen (för att inte tala om tårtbuffén) - allt var på topp!

Jobbet har däremot varit sådär under helgen pga krånglande löstand och frånvaro av riktig tand. Ni tycker kanske att jag ältar och ja, det gör jag. Men detta glappande håller på att driva mig till vansinne. Min mun gör konstant ont och jag låter efterbliven när jag pratar. Det är inte kul. Speciellt inte när man ska le, snacka och vara trevlig mot spydiga kunder åtta timmar om dan. Hu.

Jag glömde min kamera hemma så jag har inga foton från Emmas fina fest, men om hon lägger upp dem på sin blogg (?) eller facebook så kan jag knycka dem där. Det går väl bra, Emma?

Kommentera inlägget här :