Tekniktest

Dessa tekniktester... Idag när jag hoppades på massor med strul för att lära mig nya saker flyter allt på som ett rinnande vatten. För tillfället är vi tre hostar och inga studenter och det är därför jag kan blogga.

Nyheter om Island - det ser ut som att resan blir av! Vi är sex studenter som har anmält oss och gränsen drogs vid just sex st. Vilket flyt! Fröken A har varit ute och med bister min förklarat att det inte är tal om någon partyresa. Vi kommer därför att bo en bit utanför Reykjavik och åker endast in på kvällen om A önskar det. Haha, jag älskar min utbildning!

Om en kvart ska jag logga ut och bege mig ner i stan för att ta tåget till Kajsa i Kristianstad. Jag kör dagens resterande tekniktester därifrån. Det passar bra med en övernattning i K-stad eftersom jag ska till tandläkaren imorgon för att kontrollera hålet och bygga om protesen.

Imorgon kväll kommer Anna och Oskar hit och det ska bli härligt med en helg utan plugg (nåja, nästan iaf) och jobb. Jag har köpt gästleg åt dem båda så på lördag blir det Sivans :)

Kommentarer :

#1: Oskar

ser fram emot att spendera helgen med dig min underbart duktiga fru....!

skriven

Kommentera inlägget här :