Tempo

Det här gick ju smärtfritt. Jag kom in i ett bra flow i eftermiddags och skrev klart tentan nu ikväll. Men hu, vad jag är kritisk mot mig själv... Jag får alltid ett infall att bränna upp och radera tentan från hårddisken i slutskedet.

När mamma har läst och gett respons brukar det kännas bättre, men riktigt lugn är jag inte förrän Kajsa läst och okej:at texten. Sjukt, jag vet! Men det känns ändå bra att veta att ingen, ingen är hårdare mot mig än jag själv (det skulle möjligen kunna vara fröken A då).

Nu fick jag helt plötsligt tre lediga dagar innan Island. Jag tror jag fyller dem med polistextläsande i sängen - ett underbart sätt att tjäna pengar :)

Förresten! Jag har världens bästa mattips till er som gillar avokado.

Stek i lite olivolja och krydda med svartpeppar och flingsalt. Fantastiskt!

Kommentarer :

#1: Christel i Halmstad

Det måste jag testa, avokado är ju urgott i naturell form, så varför inte.

skriven
#2: mor

Ska provsteka avocado direkt!

skriven
#3: mostern

Och jag som är avocado freak! Måste testas!

skriven
#4: Christel i Halmstad

Det var jättegott!!!

skriven

Kommentera inlägget här :