Herrshorts

Igår var jag inne i stan för att köpa shorts. Jag provade alla shorts som fanns i hela stan, men inga dammodeller passade på denna höftlösa kropp. Tillslut fick jag nog och gick in på JC och köpte ett par herrshorts som var hur sköna som helst. Funderar dock på att byta dem eftersom skrevutrymmet är väl tilltaget.
Vad sägs? Syns det?


Sen köpte jag ett par brallor att ha på förskolan i sommar. Också ursköna!


Slutligen en bild på mig och min man, vars blåtira sakta börjar försvinna. Imorgon tar han stygnen. Stackars Oskar!


Igår kväll var Sofie här och Oskar hade lagat en fantastisk kladdkaka åt oss. Funderar på att ta en bit till frukost... Mmm!

Kommentarer :

#1: Emmah

Sicken gangster du lever med, Anna! Tur att hans mjuka sida, i form av kladdkakebak, visar sig ibland :)

skriven
#2: mor

Behåll för sjutton byxorna om de är sköna! Tänk vad mycket du får plats med i fickorna;)

skriven
#3: Anna

Redan bytta. Köpte en kjol och ett annat par på Stadium istället

skriven
#4: Susanne

Bra att du bytte, det hade jag gjort.

Hoppas det är bra med dig nuförtiden.



/Susanne A.

skriven

Kommentera inlägget här :