Långsamt framåt

Inte mycket roligt händer här. Jag harvar på med min uppsats och det går framåt. Fortsätter jag i den här takten kommer jag att vara klar innan deadline. Typ en månad innan. Men än ska jag inte ropa hej, och i maj har jag ju som sagt jobb upp över öronen och sluttenta i den kurs som går parallellt. Så det skadar inte att ligga i framkant, om jag säger så.

Såhär fina liljor pryder vårt matbord denna vecka. Jag älskar när blommorna är i just detta stadie, på väg att slå ut. Det känns så vårigt och bra!



På tal om vår, jag är grymt sugen på att dra ut och plocka ihop videkissar och kanske björkris att sätta fjädrar i. Det får bli en promenad i solen efter lunch!

Stackars Oskar har förresten fått ryggskott och kom stapplandes hem från jobb nyss. Nu ligger han i sängen och det är väldigt synd om honom. Dock har han kontakt med en bra kiroprakter, så ryggontet ska nog kunna lösas.

Kommentarer :

#1: emmah

Stackars Oskar....

skriven
#2: mor

Pyssla om Oskar- ryggskott är kass...hälsa honom!

kram

skriven

Kommentera inlägget här :