Finally

Det har hänt en hel del sen sist. Eftersom jag varit sanslöst dålig på att blogga kommer här ett gäng bilder som får summera.

Vi har varit på ett otroligt vackert bröllop. 23/7 blev Anna och Henrik Finnström äkta makar.



Jag och Emma (från Perth, Australien) var tärnor. Här med duktiga Rebecca som sydde våra klänningar.


Utöver detta har jag jobbat i princip varje dag - i veckorna på förskolan och helgen på Statoil - men ändå hunnit med sköna sommaraktiviteter som trädgårdsfix, bad i sjön, festivalbesök och häng med kompisar och släktingar.

På Brooklyn med familjen Isaksson och co.


Vår underbara sjö.


Hemma.



På ovanvåningen huserar Oskar och jag. 


Sommarmat, mmm!


Om en vecka flyttar jag upp till Växjö igen, och det är med blandade känslor jag lämnar Skåne. Som de flesta av er kanske redan vet ska Oskar flytta tillbaka hem. Han har fått ett kanonfint jobberbjudande här nere, och jag stödjer hans beslut att lämna Växjö till fullo. Framöver kommer vi alltså att vara särbos, men träffas minst onsdag plus helgen. 



För övrigt funderar jag på att klippa mig ungefär såhär. Vad tror ni om det?

Kommentarer :

#1: emma svärdh

Fina bilder! och jag tänker passa Oskar lite oftare, nu när han ska ner till civilisationen igen (hur ofta säger man det om örkelljunga? haha).



Och Stina är ju snygg i håret, så do it :-)

skriven
#2: Emmah

Snyggt!

skriven
#3: mor

Bara klipp!!

skriven
#4: Anna

åå.. jag längtar tillbaks.

jag vill ha sommar, värme och bröllop igen!

skriven
#5: stina

sluta lägga upp bilder där jag ser ut som en man

skriven
#6: Rebecka'

Fin blogg! :)

skriven

Kommentera inlägget här :