Saltchock

Ikväll har Oskar och jag varit helt utslagna. Vi kom bägge hem vid halv fem, trötta efter lång arbetsdag. Oskars var något längre än min; han började 5, jag 9. Vi hanterade fyra anställningsärenden i nämnden idag och jag var bara lite motvals. Bra Anna. Hur som helst; när vi kom hem regnade det och det enda vi kände för var att ligga i soffan, äta popcorn och kolla gamla Grey's avsnitt (ja, Oskar också faktiskt). Så det gjorde vi, och sen fortsatte vi på salt-temat med ägg och bacon-kvällsmat. Det var rätt äckligt och nu mår vi illa.



Imorgon åker vi tillbaka till Skåne och på fredag drar Emma och jag till Norge. Ska bli sjukt skönt. Innan dess måste jag:
- Packa
- Städa lägenheten
- Betala räkningar
- Skicka in PM som ska vara inne 11 okt (gillar att ligga före)
- Läsa och ge respons på examensarbete
- Mejla Islandsgubbar

Nå, det ska jag nog hinna.

Kommentarer :

#1: emmah

Man önskar att man kunde klicka på "gilla"-knappen till dina blogginlägg.... :P

skriven

Kommentera inlägget här :