Hemma

Får kommentarer om att jag är dålig på att visa bilder från lägenheten, så i veckan passade jag på att fota efter att jag hade sommarstädat och putsat fönster, haha! 


Jag älskar dessa långa vackra blommor, men vet inte vad de heter. Det vet kanske någon mamma som läser? Fina är dom iaf! 


Från andra hållet, taget med mobilkameran, därav kvaliteten.


När jag kom upp hade Oskar handlat, fixat och ställt fram denna på diskbänken. Hur ska man tolka en sådan välkomsthälsning?! 


När vi ändå pratar hemma kan jag passa på att visa ett gäng bilder från vår sommarbostad hemma hos farmor. 

Världens sötaste lilla farmor. 




Nyplockade smultron till frukostgröten, mmm! Älska trädgårdsland! 


Kajsa på Örkelljungadagarna.


Jag i lägenheten i förra veckan. Regn och rusk gjorde att vi plockade fram filtar, tände ljus och gjorde kannvis med te. 

Kommentarer :

#1: Christel i Halmstad

Gladiolus!



(någon mamma)

skriven
#2: mor

Instämmer med föregående mamma! Fina bilder!!

skriven
#3: mor

Instämmer med föregående mamma! Fina bilder!!

skriven

Kommentera inlägget här :