Fjärde advent

Det har varit en mysig helg hemma i Öa. För en gångs skull inget jobb, men fullt ös ändå. Plugg, julbord, goda middagar och häng med nära och kära. Underbart! 

I fredags tog vi in granen och julstämningen infann sig. 



Imorse tog farmor ett avbrott i köttbullsrullandet och kom upp på kaffe. Så söt!


Imorgon kör jag via K-stad till Växjö. Vi har föreläsningar måndag-tisdag och jag har lite att jobba undan innan jag kan ta julledigt. Men på onsdag - då kör jag hem och stannar länge! Längtar!

Kommentarer :

#1: mor

Söta farmor!

skriven
#2: Emmah

Vad mysigt! Nu är din välförtjänta ledighet nära! Hoppas ni får en fin jul! Kramar

skriven
#3: Emmah

Vad mysigt! Nu är din välförtjänta ledighet nära! Hoppas ni får en fin jul! Kramar

skriven
#4: becks

och jag længtar tills vi ska ses :D

skriven

Kommentera inlägget här :