Tillbaka

Herregud, vilken helg! Nu är spywaren (eller hur det nu böjs, orkar icke tänka) borta från min dator, och jag säger bara tack google för hjälpen! Samt tack snälla Per-Åke som lugnade och gav råd igår. Och tack världens bästa sambo för det praktiska genomförandet av virusavrättningen. Nu ska jag försöka komma i fas igen... Anna har varit här i helgen och det var trevligt, förutom att jag förpestade stämningen lite med min ilska över kapningen av min dator. Sorry, Anna.

Frågan är vad jag gör nu? Något som lugnar mina nerver behövs helt klart... Det får bli städning av la lägenhet, tulpanshopping och god middag ikväll. Jobbmail och fornsvenskan får vänta till imorgon bitti.

Förresten! På tisdag morgon opereras jag. Om det finns tillräckligt med ben sätter kirurgen fast titanskruven, annars får han istället bygga ben med titannät, och då dröjer det ytterligare 7 månader innan implantatet är färdigt. Vilket det blir kan inte sägas innan de öppnar upp. Spännande!

Kommentarer :

#1: mor

Gott att det gick att rädda datorn!!

skriven
#2: Anna

Skönt att det gick att fixa datorn! Tack för en mysig helg, du förpestade ingenting!

Stor kram

skriven

Kommentera inlägget här :