Från opepp till helpepp

Såhär icke-pigg kände jag mig imorse...

Men sen fick jag en trevlig överraskning. Oskar kom hem på lunch och vi gick till Tufvan och åt pannkakor och drack varm choklad i den fina salongen. Genast blev jag piggare och gladare. Mys!

Han hade även med sig en fin bukett blommor.

Och flytande hjärtljus, dagen till ära, haha.

Delar av gårdagens shoppingfynd. Jag kan snart klassas som stamkund på Blomsterlandet...

Nu har jag precis haft föreläsning följt av möte med anställningsnämnden, och snart ska vi äta kvällsmat. Oskar hade köpt med sig massor med räkor hem, så det blir en äkta räkfrossa med vitlöksbröd, ost och god sallad. Mums!

Idag fyller dessutom min älskade moder år, så stort grattis till dig mamma!

Kommentarer :

#1: mor

Tack för hälsningen Anna och ha en fin kväll med räkor och mys!

skriven

Kommentera inlägget här :