Morgen

Ojoj, vilken kalasvecka det har varit! Full fart med klassfest i onsdags, kalas i fredags och kalas i lördags. Inga bilder har jag tagit heller. Men himla härligt var det med våra familjer som kom upp och firade. Och tack för alla fina presenter! Nu har jag äntligen en massiv etymologisk ordbok i min ägo, tjoho :)

Förmiddagen idag har ägnats åt förberedelse inför morgondagens programmöte, där jag sitter med som stud.rep. Det är premiär imorgon, och lite nervöst är det. På tisdag ska jag utbildas av studentkåren, eftersom jag även sitter som stud.rep. i LFAN. Jag måste lära mig mer om vad jag ska bevaka och hur jag gör det bäst. Jag företräder ju nämligen en stor grupp lärarstudenter. Men efter att ha kikat på de nya utbildningsplanerna måste jag säga att det ser riktigt bra ut. Mindre flum, mer ämnesstudier och fler spärrar. Och genomgående hårdare krav. Mucho bien. Inte en dag för tidigt.

Men innan dess ska jag en sväng till Kristianstad (ikväll), eftersom jag har tid på Oralprotetiken tidigt imorgon bitti. Blö...

Här kommer en bild på min frulle. Jag var tvungen att väga upp antioxidanterna med en kokosdröm (som blev tre). Mmm!


Nu: åter till grammatikens värld.

Kommentarer :

#1: Emmah

Härligt med kalas! Kan tänka mig att du fick många fina paket! Hoppas vi ses snart! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :