Tentadags - igen

Igår blev det ett gästinlägg av Oskar. Kul! Jag tror han ville ge igen lite för alla gånger jag bloggat om honom :) Denna vecka ligger jag lågt med bloggandet, i alla fall tills jag skrivit klart min tenta. Dessutom har jag en hel del amanuensjobb som väntar i em. Men om jag bränner på ordentligt blir jag kanske klar idag...

För övrigt går det inte speciellt bra med vårt vad... Eftersom jag är så otränad får jag sjuk träningsvärk varje gång jag är på gymmet, men det ska nog lösa sig.
Vi får se.


Jag med mitt livs första och sista proteindrink. Urk!

Kommentarer :

#1: Lina

Det smakar för äckligt asså. När jag börja träffa calle o sov hos honom var det en proteindrink el knäckebröd med ketchup som man blev erbjuden på morgonen! Tur man bodde i samma by så man kunde sticka hem ;)

skriven
#2: Kajsa

Allt är äckligt ur ett sugrör... Kanske beror smaken på sättet du intog denna drink?

skriven

Kommentera inlägget här :