Min morgon

Det tog ett och ett halvt år, men nu är de uppe - våra sänglampor!


Jag hoppas att er förmiddag har varit roligare än min. Detta är vad jag har pysslat med, tillsammans med att ringa samtal för att lösa att flera av mina uppdrag krockar. Exciting!




Snart spejsar jag till det ännu mer genom att gå på grammatikföreläsning som behandlar satsförkortningar och därefter spenderar jag kvällen på utbildning hos studentkåren.

Hur det gick med vadet? Hmm, tja, jo, njae. Det gick väl inte så bra, helt enkelt. Jag förlorade rejält. Klarade 8.5 (nära 9), men var ändå klart ifrån 10. Tyvärr. Det började kännas tungt redan vid tre (?), så det var på ren vilja jag klarade resterande. Personligt rekord, men det spelar ingen roll just nu. Inom en snar framtid räknar jag dock med att klara 10. Lätt och ledigt :) Om någon teknisk person talar om för mig hur jag lägger upp och bäddar in, kan ni även få se ett filmklipp här.

Kommentarer :

#1: Julia

Lagg upp filen pa youtube. Sen finns dar en knapp dar det star "badda in" tryck dar (nar filen ar uppladdad och klar alltsa). Det finns tre rutor man kan kryssa i. De forsta ska vara okryssade men den tredje "use old embedd code" ska vara ikryssad. Kopiera koden. Ga in i bloggen tryck pa knappen dar det star HTML och klistra in koden. Klart! Ga in pa designadinblogg.se om du inte fattar, dar finns en beskrivning. KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :