Sommarpics

Här kommer äntligen ett gäng semesterbilder till! Hemma hos farmor är det lönlöst att ladda upp många, men nu sitter jag hemma hos mor och passar därför på!

Först ett par från Imperia, Italien, där vi stannade en natt på väg ner till Antibes.



Antibes, franska rivieran, var vi mest strosade runt på marknader och i hamnen, solade och njöt av att vara helt lediga.






Och slutligen några från Bled, Sloveniens pärla!







Halvvägs runt Bled-sjön tog vi lunch. Jag åt en urgod pasta med lax och sparris, något som måste testas hemma!



Oskar övertalade mig att åka rodel, så vi tog liften upp i en (vintertid) alpin skidbacke och for ner i full fart. Döm min nervositet när jag insåg att jag var tvungen att köra själv och inte fick åka i Oskars rodel. Men det gick fint och var riktigt kul! Nästa gång vi kommer till Bled ska vi klättra. Tydligen finns där många fina routes, men de flesta ligger på 7 eller över, så det blir till att träna klättring i Växjö i vinter!

Kommentarer :

#1: pontus

träna på hårt :D 7 e coolt :) finna bilder btw :)

skriven
#2: Anna

Träningspass i Oslo när jag kommer?

skriven
#3: pontus

det e klart :D glädjer mig i massor tills ni kommer...

skriven
#4: mostern

Åh, så fint! Bled är allt vackert!

skriven

Kommentera inlägget här :