Fler semesterbilder

Först ett par från Antibes...

På väg ut för att kolla in stora båtar i Antibes hamn.


Andra båten från vänster har en konstig grej på däck. Jag tyckte att det såg ut som en kanon, men O förklarade att det var en helikopter. Jisses...


Oskars värsta mardröm - att råka parkera precis under en duvtoalett. 


Igår kväll åkte vi in till Venedig för att strosa runt och äta middag. Det var en fantastisk kväll - solig, klar och nästan lite kyligt i luften för det blåste. Underbart med andra ord!

Vy från Rialtobron.



Venedig är ju så vackert. Och så mycket mer än Canal Grande. Man skulle kunna fota varje liten gränd.




Och här har vi den - den obligatoriska hoppbilden. O vägrade att göra en egen.


Haha, igår beställde Oskar in en stor öl, utan att kolla så noga i menyn innan. Det borde han nog ha gjort - grande var nämligen 1,2 liter eller någonting ditåt. Det roligaste var hans min när kyparen kom - en blandning av förföran och eufori.


I väntan på campingens shuttle tog vi lite fler bilder och drack en cappucino.



Nu ska jag gå och köpa frukost i affären och sen väcka min man som sover som en stock. Det blir som sagt bad och träning först och inte Venedig förrän senare. 

Kommentarer :

#1: mor

Underbara semesterbilder!!

I morgon bitti sätter vi Stina och Julia på flyget till Krk. Med andra ord stiger vi upp (om vi hunnit lägga oss..) vid halv två och kör till Göteborg. Sen flyttar pappa och jag in i Evas lägenhet eller huset på Särö, vi har tillgång till båda och kan bo efter behag...

Ha en fortsatt skön semester, kram

skriven

Kommentera inlägget här :