Semesterupdate

Nämen, vad är det som sker? Ett blogginlägg? Jojomänsan, här kommer till och med lite bilder från semestern hittills! Just nu är vi i Antibes och på fredag kör vi vidare mot Venedig.

Första övernattningen på vägen ner. I Zwingenberg, södra Tyskland. En liten pärla till stad! 



I Zwingenberg åt jag det godaste kött jag ätit i hela mitt liv: perfekt grillade lammfiléer. Jag fick tre stycken och åt upp alla tre, herreguuud så gott det var! Nästan värt att ta omvägen om stan varje år för att njuta av denna fantastiska mat.

Andra övernattningen, Imperia på italienska rivieran. Efter skyfall genom hela Schweiz (bokstavligt talat, vi körde inte en meter utan ösregn) var det välkommet med sol och 27 grader. Morgonsol och härlig utsikt från vårt hotellrum.


Så igår kom vi äntligen fram till Antibes.


Oskar på strandpromenaden.


Promenadstråket ovanför gamla stan.


Här ser ni hotellets takpool, vid vilken vi legat hela dagen. 


Fin utsikt över stan har man här uppe.


Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder, det får bli fler en annan dag. Nu ska vi laga lite mat och sen gå in till stan. Hörs!

Kommentarer :

#1: mor

Härliga semesterbilder! Gläd er åt sol och värme, vi har haft dagsregn här idag...

skriven
#2: Lina

Gud så fint och soligt =) Ta med den hem sen va =)

Kram på er

skriven
#3: Emmah

Underbart! Njut! Jag är inte avundsjuk... Inte alls

skriven

Kommentera inlägget här :