Hej

Idag börjar jag inte förrän 13.15. Då ska vi ha muntlig tenta i fyra timmar. Döm min glädje när jag ändå vaknade 05.40, oförmögen att somna om. Jag tycker att 13.15 är en rutten tid att börja. Man vill inte ta tag i något jobb innan tentan och förmiddagen blir därför bara en lång väntan. Funderar på att gå ut och lägga mig i solen och läsa fram tills det är dags. Men först - ett blogginlägg!

I förra veckan träffades några av tjejerna från gamla klassen hemma hos Nina för tjejsnack, rosépimplande och utgång. Sanna med kille tittade förbi, och Erik hade bakat en hel jordgubbstårta till oss, wow!

Såhär tjusiga var Sofie och jag före avfärd. Ni kan kalla oss Black and White ;)


Igår gjorde vi inte så mycket här hemma. Jag förberedde dagens föredrag, Oskar sov och på eftermiddagen handlade och tvättade vi. Senare  hade vi fredagsmys, eftersom vi aldrig har möjlighet att ha det på fredagar. Vi lagade urgod mat, tittade på Änglagård 3 och åt godis i soffan. Mys!

Och vet ni? Om två veckor och fyra dagar åker vi på semester. I tre veckor. Som vi längtar!!

Nu: kaffe, frulle, Nyhetsmorgon och DN. Man kan ha det sämre. 

PS. Mini-Ara berättade för Oskar att han tränat på samma sätt i 20 års tid. Tre timmar om dan. Alla dagar. Max i alla övningar, alla set, alltid. Jahaja, haha!


Kommentarer :

#1: Anonym

:)

skriven

Kommentera inlägget här :