Presenter, presenter

Passar på att skriva ett kort inlägg innan jag sätter igång med skrivandet för dagen. Vi hade en mysig tjejkväll igår, Kani, Sofie, Nina och jag. En bit i DHW kom även Oskar och Stina. Fullt hus med andra ord, men väldigt trevligt och vi åt en god äppelkaka som Maxis bageri bakat så fint.

Innan dess var Oskar och jag en sväng på Samarkand. Här ser ni en del av skörden:


Kul med två kalas i helgen! På fredag firar vi farmor (ålder oklar) och på söndag Emma, som fyller 30 år! 

Jag fick också en present i veckan, av A och G, för mitt jobb under workshoppen. Snällt! 


Nu jäklar blir det en kopp kaffe, sen skrivande i några timmar och därefter möten. Vi hörs!

Kommentarer :

#1: emma svärdh

uhhhhh!!! mest spännande blogginnlägget på länge ;)



skriven
#2: stein

farmor blir 88!

skriven
#3: Anonym

Emma, du får en moppe-byrå från ikea...//oskar (inte så spännande längre va??:)

skriven

Kommentera inlägget här :