Irri

Just nu är jag smått irriterad för att 
a) Jag har inte motionerat på en vecka, inte ens en ynka promenad har det blivit. Summa endorfiner i min kropp: noll. 

b) Skånetrafiken drog 2000 från mitt Visa när jag laddade mitt rabattkort med 200. Ingen vill/kan returnera köpet åt mig. Är alla på Skånetrafiken efterblivna, undrar jag.

c) Oskar har avslutat vårt hemtelefonabonnemang med argumentet att det är onödigt med hemtele anno 2011. 

d) I lägenheten finns ingen mat och jag orkar inte handla. Ikväll har jag således ätit nudlar med smör och cayennepeppar samt en pikasolkapsel. Till det: vatten.

Nu går jag och lägger mig. Imorgon börjar ny kurs som jag kommer att rocka. Grammatik ur ett andraspråksperspektiv - bring it on!

Kommentarer :

#1: Anonym

normaltillstånd då ja!!

skriven
#2: mor

Tycker gott du kunde slagit till med två pikasolkapslar!

skriven
#3: Emmah

Din stackare! Hoppas på bättre dagar framöver...

skriven

Kommentera inlägget här :