Morgondagen

Imorgon är det onsdag och en helt FANTASTISK dag. Så mycket härligt som händer på en och samma dag att det nästan inte är klokt! Hade jag bara haft föreläsning, hade dagen varit perfekt. Eller vad sägs om:

- Hathayoga kl 7 - bästa sättet att vakna på
- Plugg på bibblan - rolig kurs och godaste kaffet på campus
- Oskar kommer!!!
- Oskar och jag ska shoppa inflyttningspresent till helgens partaj
- Vi ska även inhandla ost och goda viner, mmm!
- Poweryoga med Sofie en timme på kvällen
- Middag och mys med Oskar resten av kvällen

Ni ser - magnifico!

Och jag kan inte låta bli, lägger in min all time-favoritbild på O. Älskade man!


PS. För er som undrar har både Oskar och Skånetrafiken tagit sina förnuft till fånga. Hemtelen är tillbakakopplad och pengarna överföda. Slutet gott, allting gott.

Kommentarer :

#1: Anonym

trevligt att du rotade fram den bilden Anna....

skriven
#2: Ann-Christine

Ja, du...slutet gott... Jag blir snabbt orolig över det där träningspasset. Vi har inte råd att bli av med dig på grund av dylika galenskaper. Men inte för inte har du väl döpt bloggen till -

skriven
#3: svärmor

Just den bilden ger en väldigt bra bild av hur Oskar är :-)

skriven
#4: becks

ek, vad ær det før yoga du går på ? har læst att mitt gym också har det , men har noll koll på yoga øverhuvudtaget och aldrig provat det ...

skriven

Kommentera inlägget här :