Dagens operation

Det hade inte byggts så mycket ben som läkaren hoppats, men preciiis tillräckligt för att sätta en titanskruv. Tjoho! Hade jag haft 0,5 mm mindre ben hade det inte gått att sätta implantatet, så jag hade tur. De fick ta en mindre skruv än vanligt, men verkade inte oroliga över detta.

Jag bad tandläkaren att fota mig under operationen och det gjorde han. Vet dock inte om jag vågar dela bilderna med er här, ni kanske är mesproppar och dånar av allt blod. Själv tycker jag att det är ascoolt att se! 

Jag vet inte om jag fortfarande är hög av alla piller jag fått idag, men jag har varken ont eller är trött. Jag har fått Stesolid, kåvepenin 4 g (!) och 2 g ipren. Plus fem bedövningssprutor imorse. Nu tänker jag lägga mig och läsa lite, för jag har fått stränga order om att hålla mig lugn.

PS. Det är puré som gäller i åtta dagar. Åtta! 


Kommentarer :

#1: Anonym

Jag har sett bilden och den ska du nog låta bli att publicera...

skriven
#2: Anna

Hahaha, jag får se hur jag gör... Den är en av mina topp tre favoritbilder

skriven
#3: emma svärdh

Jag vill se!!! :-D och jag tycker du är häftig som tar det så bra. Barnmat (efterrätterna) är ju tack och lov gott. Kram

skriven
#4: Anna

Emma, det avgör saken!! Bildjäveln kommer upp ikväll!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :