Helgen och skoshopping

Det var ju en oerhörd aktivitet i kommentarsfältet må jag säga. Oh well, här kommer ett par bilder från helgen och en från idag.

Här på backen i solen satt jag och försökte plugga. Det blev visserligen mer trädgårdsarbete, promenader, kaffepauser och häng med farmor än läsande i helgen, men så blir det ibland!


Räksallad på Café Snäckan. Gott och sketbilligt!


Idag var jag helt slut efter programrådsmötet så att sätta sig och plugga då var inget alternativ. Jag var totalt färdig i hjärnan. Istället cyklade jag ner till stan och inhandlade presenter till våra isländska vänner och när jag ändå var i farten köpte jag ett par fina höstskor till mig själv. Inte heller kunde jag motstå dessa ljuvliga moccasiner, så nu har jag absolut köpstopp fram till jul! Eller besöket på ullfabriken i Vik får väl vara undantaget, men i övrigt ska det banne mig sparas! 



Nu ska jag tvångsplugga en timme och sen slänga mig i soffan och se färdigt Nybyggarna. Hörs!


Kommentarer :

#1: svärmor

Riktigt snygga va dom! Ha en skön och rolig Islandsresa om vi inte hörs innan dess!

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :