Hemma igen

Ah, lyckligtvis fungerade all teknik bra och jag behövde inte supporta så länge. Schööönt! Så nu har jag landat hemma i soffan igen och tänt ljus i hele lägenheten. Hyresbostäder har nämligen bestämt att man bara får ha 20 grader inomhus. Idiotiskt, när vi själv betalar för elen. Funderar på att låta Oskar koppla förbi spärren...

Jag hade ingen inspiration vad gäller mat ikväll så jag funderade helt sonika på att a) skippa kvällsmat eller b) äta fil, men sen skärpte jag till mig så nu blir det ugnsbakade rödbetor, lök, tomater och spenat med en go bea till. LPHC skulle man kunna säga alltså; low protein, high carbs, mm!

Nyskördade rödbetor med chevré och ringlad honung

Kommentarer :

#1: Anonym

Vi har vattenburen värme:)

skriven
#2: Anonym

Ja just det, men termostaten som styr torde vara eldriven. Eller?

skriven

Kommentera inlägget här :