Tagga

Jag är trött. Trött för att mitt liv är splittrat i så många olika uppdrag och för att dygnet har för få timmar just nu. Dagen idag är ganska representativ:

07-09 Jobb med Island (amanuensuppdrag)
09-9.30 Mejl med försäkringsbolag ang. min (numer) permanenta nervskada i tungan
9.30-10 Frukost, dusch
10-11 Avskedskaffe med Kani som flyttar tillbaka till Göteborg idag (snyft)
11-12 Planering och kopiering inför kvällens möte (amanuensuppdrag)
12-16 Plugg
16-19 Förberedelse och genomförande av infomöte med studenter (amanuensuppdrag)
19-21 Tekniktest med distansstudenter (amanuensuppdrag)

Ja, som ni ser är mina dagar ganska splittrade och jag förstår inte när jag ska hinna med att skriva en c-uppsats, vilket jag gör utöver min vanliga campuskurs. Måste nog strukturera upp livet lite, känns det som.

I helgen drar jag hem och jobbar på Statoil, men nu: tagga för två timmars tekniktest, yay!


Kommentera inlägget här :