Vår bästa lördag

Idag har vi haft en underbar dag. Jag väckte Oskar med hallonsmoothie tvingade med honom ut på en morgonpromenad i solen.




Det var riktigt skönt att kunna sitta nere vid sjön, prata och bara njuta av solen. Vid elva knallade vi bort till Sivans och mötte upp Andreas för brunch. Såå gott! 

Därefter körde Oskar och jag till Samarkand och shoppade loss. Jag ville fira det väldigt trevliga beskedet jag fick igår och för att jag verkligen behövde lite nya kläder. Här ser ni skörden.


Hittade en rolig bild på Oskar i kameran. Sånt här sysslar vi med om kvällarna...


Och en bild till Becks - såhär ser jag ut om jag inte har min pålimmade brygga, haha!

Kommentarer :

#1: svärmor

Trollmor och Trollfar:-)

skriven
#2: becks

skriven
#3: becks

du ær ju skitsøt med bara en tand också. duuu - shoppingtok som jag ær. var kommer den SKITSNYGGA bruna væskan ifrån ????? va de dyr ??? jag vill också haaa !!!

skriven
#4: Anna

Bruna väskan kommer från en väskaffär på Samarkand och kostade bara 399:-. Billigt va?!!

skriven
#5: Anna

Duffy heter förresten affären

skriven
#6: becks

shit vad billigt. den ær ju urlæcker.

skriven

Kommentera inlägget här :