Varning för känsliga

Idag är jag rätt trött och det kliar i hela munnen. Tar det som ett gott tecken, att munnen börjat läka bra. Men fy vad trist det är att äta puréad mat. Nåja, bara sju dagar kvar; jag ska inte klaga!

Jag har också bestämt mig för att lägga upp en operationsbild, som jag tycker är sjukt cool. Den som är klen kan således sluta läsa nu.

Här ser ni puré av quornfilé i chili och kokossås över lättpuréat ris. Inte så äckligt som det ser ut och betydligt mer mättande än barnmat!


Och här ser ni gröt med finrivet äpple och mangosmoothie, mm!


Och titta - min mun! Häri har satts en titanskruv med läkdistans. Personligen förstår jag inte hur folk kan tycka detta är räligt - det är ju hur kul som helst att få se!


Någon verkade tro att jag redan fått det nya implantatet, men tyvärr inte. Min prognos är 12 veckor, men det kan också dröja upp till sex månader innan allt är klart. Under tiden har jag min vanliga brygga.

Imorgon skola 8-17 så håll tummarna för att jag är piggare än idag!

Kommentarer :

#1: Anonym

och den munnen brukar jag pussa!! HU :)

skriven
#2: svärmor

Tycker jag du gör rätt i Oskar! Ta väl hand om dig Anna! Kram

skriven
#3: Lina

Ajajaj! Pure...du kan ju låna Tyra så får du middagssällskap =)

skriven
#4: emma svärdh

woho! tack för bilderna! maten ser mer skrämmande ut än tänderna (pureer är inte riktigt min grej, när det är mat. Söta saker som inte behöver tuggas är fantastiska!)

skriven
#5: mor

Tycker nog att operationsbilden är liite läskig...

skriven
#6: becks

du ær duktig som kæmpar på med din tand. men jag har inte riktigt fattat - e de i øver eller underkæken det ær ?

skriven
#7: Anna

Tja Becks!



Det är mitt fram i överkäken. Så sämsta möjliga läge för misstag, liksom! Fast jag har ju ingen glugg utan en pålimmad brygga så det ser (nästan) ut som en helt vanlig tand. Bara när jag gapskrattar hysteriskt kan man se att den är fejk..

skriven

Kommentera inlägget här :