Budapest!

Idag sitter jag på Statoil och bloggar, trött på radioskuggan bakom berget hemma. Jag kom hem sent igår kväll och har hela helgen ledig innan Oskar och jag åker till Budapest på måndag. 

Syster Kajsa jobbar och säger hej med sin bästa pose!


Vilken vecka det varit! Jag flyttade upp inför hösten förra helgen, och i veckan har jag mest bara jobbat. Dock så himla kul att träffa alla igen – fantastiska Sofia, Erika, Daniel och Solveig. Åh vad jag tycker om er alla! Sofie och Henke, de lyllosarna, är kvar i Grekland och njuter. 

Budapest nu då. Hur kom det sig? Tja, egentligen var vårt enda krav att komma bort, tillsammans. Vi hittade inga billiga sol- och badresor, och då bestämde vi oss för Budapest istället. Nu blir det alltså kultur, termalbad, spa och promenader istället. Gud vad vi längtar! 


Oskar är duktig på schack – kanske vågar han utmana gubbarna i badet?



Idag jobbar Oskar sin sista dag och det ska vi fira med tacos, vin och Hungergamesfilmen, ha ha.

Jag tar med mig datorn till Budapest och uppdaterar kanske med nån bild då och då.

Kommentarer :

#1: Erika

Var superkul att få se dig igen också ^^ Glöm nu som sagt inte att slappna av i Budapest nu, vill inte se alltför många uppdateringar medan du är iväg (eftersom det betyder att du sitter vid datorn och antagligen har svarat på en massa mail) ;)

skriven

Kommentera inlägget här :