Bebis och biffsallad

I förmiddags åkte jag och hälsade på Anna, Henke och lilla Ebba. Åh, vilken bebislycka! Lilla E var helt bedårande med sin tjocka röda kalufs och stora blå ögon... Även mamma Anna såg oförskämt fräsch ut såhär tre veckor efter BF. Coolt och härligt att verkligen vara en familj. Det är ju inte utan att man blir sugen själv...
 
Efter turen till Skälderviken åkte jag upp till Växjö. Jag har ganska mycket att göra i mina kurser nu, så imorgon tänkte jag sitta på kontoret och plugga hela dagen. Ikväll blev det asiatisk biffsallad till middag. Den får ++++. Jättegod, men poängavdrag för att den tog ganska lång tid att göra och genererade en ansenlig mängd disk.
 
Nu är det soffa och film som gäller resten av kvällen. Kram!

Kommentarer :

#1: Lina

Åhhh ja en bebis hade vatt super mysigt! Kör hårt;-)

skriven
#2: svärmor

Håller med föregående talare ;-)
Kram

skriven
#3: Emmah

Härligt att den biologiska klockan tickar, men det gjorde den redan för tre år sen när Alice kom eller hur var det nu? ;)

skriven
#4: Anna F

Tack för att du tittade förbi, för presenten och de fina bilderna! Hoppas vi ses snart igen! Kram

skriven
#5: Anna F

Och skaffa bebis..! NU!

skriven

Kommentera inlägget här :