Tempar

Jag satt kvar på jobbet till halv sju och läste in mig på forskning som jag ska använda i min uppsats. Det känns som att jag börjar få överblick över fältet nu, åtminstone de delar jag behöver ha med. Bra. Det är förresten bråda dagar på kontoret. När jag gick hem halv sju var tre personer fortfarande kvar. En fredag... Jisses.
 
När jag kom hem önskade jag nästan att jag hade suttit kvar lite längre, för jädrans vad kallt det är här. Närmare bestämt 17 grader.
 
Därför sitter jag nu (återigen) inpackad under termotäcket och pimplar vin. Jag slökollar på X-factor men tycker inte att någon är superbra. Benny bäst hittills. 
 
Termometerbilder är ju inte så intressant kanske, men när jag ändå är igång... Här ser ni hur kallt det var när jag drog hemifrån imorse. Brr! 
 
Helt allena är jag också, denna fredag. Oskar är i Skåne och kommer ev. upp imorgon eftermiddag. (Snön styr vår samvaro just nu. Håll tummarna för uppehåll!) Sofie jobbar, Erika jobbar och resten av bekantskapskretsen är i Skåne. Lite deppigt, men å andra sidan ger det mig en massa tid att få undan sånt som behöver göras i skolväg. 
 
En annan sak som har sysselsatt mig idag är den här, som jag gärna vill ha. Sjukt dyr dock. Den finns att köpa på en annan sajt för 1290:– Fortfarande skitdyrt. Sofia tycker att den är så ful att man borde FÅ 1800 för att ha den i sitt hem. Obegripligt, den är ju underbar!
 
Trevlig fredag!
 

Kommentarer :

#1: Anonym

på members.se tror jag de har obh-nordica-erbjudande, kolla där, du kan ha tur

skriven
#2: josefin

fast members.com är det, och det var jag som skrev nyss,

skriven

Kommentera inlägget här :