iPad

Jag har en stund över innan dagens andra lektion, så jag passar på att skriva ett inlägg. Jag bloggar nämligen oftare än var fjärde månad, vilket lillasyster Kajsa påstår ;)

Igår beställde jag en iPad2 till mormor. Det blev en vit med (ljus)blått skydd.

Bild tagen från ipadnytt.se 

Mormors iPad kommer redan på fredag och lagom till detta har kusin Klara lanserat den utomordentliga idén att vi kusiner ska skapa en gemensam kusinblogg, där vi turas om att skriva inlägg. Jag tror att det kommer att bli helt strålande - extra kul att följa Lena, Kristina och Julia, som befinner sig långt utanför landets gränser. Våra privata bloggar (min, Julias och Karins) fortsätter som vanligt.

Nu ska jag ta en bit mandelkaka och sen förbereda det sista inför eftermiddagens lektion!

Kommentarer :

#1: mostern

Visst är det en strålande bra idé! Nu får även systrarna dina skriva en gång i månaden eller så!

skriven

Kommentera inlägget här :