Vinfreitag

Idag var sista praktikdagen i Markaryd för denna gång. Hu, så tråkigt! Det har aldrig känts såhär jobbigt att lämna innan... Jag trivs så oerhört bra med alla lärare, elever och med att få vara sambo med O igen. Oh well, jag får trösta mig med man, vin och fredagsmys ikväll och tänka att det bara dröjer nio veckor till jag är tillbaka. Fast nio veckor känns just nu som en alldeles ohyggligt lång tid... 



Jag jobbar öppning på Statoil hela helgen och på måndag fräser jag tillbaka till Växjö och universitetet. Jag ser fram emot att komma tillbaka till Sofie, jobbet och mitt kontor, men alla dumma vfu-uppgifter är mindre lockande. Huga.

Trevlig fredag på er!

Kommentarer :

#1: Emmah

Mys lite för mig också! Hela mon familj inkl djur har slocknat för ca en timme sedan...

skriven

Kommentera inlägget här :