Jubileum

I går firade Oskar och jag 6 år ihop. Romantiska som vi är, hade vi bägge glömt det, men bestämde oss i all hast för att gå ut och fira på Casa Mia i Ängelholm. Ett toppenbeslut, såhär i efterhand. Åh, vad jag älskar att gå ut och äta med min man; prata, skratta och bara umgås, vi två. 

Vi har varit på Casa Mia förr och alltid varit mkt nöjda, men igår var maten något alldeles extra. Det var helt otroligt gott, och jag tror att jag satte nytt personligt rekord i matintag. 


Oskar ville prompt inte vara med på bild, så ni får hålla tillgodo med ett par på den goda maten.

Gratinerad chèvre med fikonmarmelad till förrätt. Jag blev ganska mätt och tänkte att jag nog inte skulle orka äta så mycket av min huvudrätt...


... men sen kom den här skaldjurspastan in, och ojoj. Jag klämde i mig alltihop utan större ansträngning!


Tänk att vi redan har varit ihop i sex år. Puss på dig, min fina man!


Och tänk – om bara några dagar (nåja) är vi här igen. Tillsammans med vänner och kusiner, och njuter av lugnet som man bara kan i Medveja!


Kommentarer :

#1: Tanja

Stort grattis till era 6 år mina fina vänner :)

skriven
#2: Farty

Mer läsk och kram åt folket!

skriven
#3: Kani

Va fin du är Anna! Och grattis till er;)

skriven

Kommentera inlägget här :