Molnig morgon

Jag älskar att gå upp tidigt. En promenad eller joggingtur i morgonsolen, innan dimman hunnit lätta från sjön och Oskar sussar tungt hemma i sängen, är bland det bästa jag vet. Gårdagens morgonjogg nere vid sjön var precis så magisk, varpå jag i morse bestämde mig för att promenera samma runda med kameran i handen.

Det blev dock lite av ett antiklimax, för precis när jag kom fram till sjön, efter att ha promenerat genom skogen i solsken, gick solfan i moln. Jaja, hur som haver. Här kommer mina morgonbilder ändå!



Nu måste jag hem och kolla över vår solkrämsstatus inför Väla. Om en timme har min man semester, yay!

Kommentarer :

#1: Ann-Christine

Tittar inom och önskar en riktigt skön midsommar!



Kram

skriven
#2: Farty

I bar i KL. Har klippt mig i china town och låtit fiskar gnaga bort död hud på mina fötter. Höres när jag kommit hem. Livet leker!

skriven

Kommentera inlägget här :