Bal med mera

I kväll är lillasyster Stina på bal. Hon och Lisa kom förbi och visade upp sina tjusiga klänningar före avfärd. Riktiga toppsnäckor, tyckte farmor. 

Lisa i svart, Stina i vitt.


Själv tittade jag ner på mina träningskläder och kände mig sådär glamourös.


I skrivande stund hänger Oskar på berget och tar bort buskar och liknande som växt fast. Han har säkrat sig i ett träd och har riktig klättringsutrustning så mammor behöver inte drabbas av panik.


Nu börjar sista avsnittet av DHW och jag insåg precis att jag inte har femman här i skobygden. Skit. Får bli ett avsnitt Mad men istället.

För er som gillar Grey's kan jag säga att ni inte bör missa säsongsavslutningen imorgon. Sorligt värre och en central karaktär DÖR, ojojoj.

Kommentarer :

#1: Lina

Oj vilka tjusiga tjejer! Om det e till nån tröst e du ju snygg i duna träningskläder;-) Ha ha härliga Oskar. Nääää ingen som dör..kunde man ju tänka sig. Fram m snorlasar ikväll då!!

skriven
#2: svärmor

Tycker du ser bra ut i träningskläder:-) Bra att Oskar säkrat sig, fast hade inte blivit förvånad om han kört andra varianten heller...

Kram till er båda!

skriven
#3: emma svärdh

snygga de är, och du också!

och Oskar får ju buskrensning till att se roligt ut. Jag hjälper gärna till när jag kommer på besök :D

skriven

Kommentera inlägget här :