Caféstraff

Jag sitter på ett café i Öa och skriver. Har bestämt att jag inte får gå härifrån förrän jag är färdig med tentan. Med tanke på mängden märkliga människor här just nu känns det som ett lämpligt straff. En person vankar av och an i lokalen och resterande pensionärer (3) glor på min dator som om den vore från mars. Kämpa. 

Imorse träffade jag den nya rektorn på förskolan där jag brukar jobba om somrarna. Återstår att se om jag gjorde intryck. Jag övervägde att klistra in den här bilden på mitt CV, men avstod. 

Kommentarer :

#1: svärmor

Om det där är effekten av anti age-krämen så tycker jag att du ska slänga den;-)

Kram

skriven
#2: Kristina

Anna! Jag har gått och tänkt på dig hela dagen, och din weekendresa till amsterdam/barcelona.

Vi är i buenos aires just nu, ser precis ut som Barcelona. Jag älskar det. Åker du inte till Barcelona med Oskar borde vi ta en kusin weekend till Barcelona innan jag flyttar till Perth;)

skriven

Kommentera inlägget här :