Decisions, decisions

Vilken aktivitet det har varit på Kusinbloggen under helgen. Så kul! 

Själv sitter jag här, måndag förmiddag, och försöker plöja tung specialpedagogisk kurslitteratur på engelska. Måttigt spännande, men det måste göras. Kursen jag läser nu bjuder nämligen på fem examinationer: fyra tentor och en vfu-uppgift. Hysteriskt kan tyckas, och det är det också. 



Som ni vet fick jag en weekendresa av Oskar i födelsedagspresent. Han tänkte sig Amsterdam, mest för att jag älskar tulpaner och har tjatat om Amsterstam i fem år. Men igår kläckte han: "men om du hellre vill åka till Barcelona kan vi göra det". Vi åker inte förrän i slutet av april/början av maj, så jag har gott om tid att bestämma mig. Men ändååå - vilket dilemma ;-)

Kommentarer :

#1: Karin

Haha, populär present tydligen! Julia gav Clive en resa till Barcelona i present, och minsann tror jag det är just vi den tiden. Kanske ett glas rosevin med Clive o Julia i Barcelona istället för tulpaner i Amsterdam alltså!

skriven
#2: Ann-Christine

Svårt men kul val! Barcelona har allt - Amsterdam har tulpaner.

skriven
#3: Julia

Jag och C ska till Barcelona mellan 28 april och 2 maj, så blir det Barca för er runt den tiden kan vi ju mötas upp! :)

skriven

Kommentera inlägget här :