Dumhet

Här hemma är det livat idag. Jag äter krämig pasta med bacon, svamp, lök, tomat och till det ett glas rött. Oskar äter torr kycklingfilé och brysselkål direkt ur matlåda.
Han tittar suktande på min mat och muttrar: "Faan, vad äckligt det är med brysselkål". Jag ger dieten två dagar till, max. Han har redan börjat prata drömmande om cola och sås, he he.

Nu tar vi en promenad och sen ska vi heja fram Sigrid i veckans bästa tv-program, Sveriges mästerkock. I morgon långt seminarium på fm, och på kvällen after work med tjejerna på kontoret. Kul!!

Kommentarer :

#1: Anonym

Ha ha ha han ser ju ut att lida....

skriven
#2: Lina

Oj mitt namn kom inte med! Jag e den skyldige till kommentaren ovan;-)

skriven
#3: Anonym

han gör det ju inte lättare för sig själv genom att äta saker han inte gillar. Regel nr 1 med en diet måste väl ändå vara att inte pina sig själv, då håller den max fram till efterföljande fredag, varefter man spenderar HELA helgen med mat i munnen. Oskar, om du inte har gett upp än, så lägg om det till saker du faktiskt tycker om. Och lägg upp det snyggt på en tallrik, så ögonen också blir glada ;)



(eller bättre; ät Annas mat, det lät gott!)

skriven
#4: emma svärdh

mitt namn försvann också :p

skriven

Kommentera inlägget här :