Hej från sängen

Här görs det inte många knop idag. Inte de senaste timmarna åtminstone. Gårdagen var sjukt lyckad - en riktig toppenkväll med tjejerna. Vi åt god mat, drack vin och skrattade kvällen igenom. Helt plötsligt var klockan ett och Stallarna stänger två. Erika och Emma fortsatte ut men Sofie och jag fegade ur.

Sofie sitter på alla roliga bilder, så tills vidare får ni hålla till godo med mig, här halvliggandes slökollandes på film i sängen.


I förmiddags mötte jag upp Erika m.fl. på Sivans för brunch och sen drog jag hem och storstädade las lägenhet. Stamcellerna kommer nämligen hit imorgon och då är det en fördel om allt är i sin ordning. Eftermiddagen har jag spenderat i sängen med att kolla på diverse serier och Apocalypse Now. Den senare nästan svår att titta på, för jag tror det är precis så människor blir i ett krig. Galna. 

Och till er som efter förra inlägget har skrivit och frågat om jag är gravid. Svar: neeeeeej!

Kommentera inlägget här :