Resumé

I torsdags var jag på after work med tjejerna på kontoret. Vi började med ett par glas på Bishop's innan vi gick vidare till treviga Condeco. Där blev det god mat, mer vin och härliga samtal. Jag säger som S: Mer A W åt folket!

Otroligt nog vaknade jag superpigg fredag morgon, så jag passade på att jogga runt sjön, tvätta veckans tvätt och städa lägenheten på fm. Därefter blev jag lite slö, så jag mötte upp Erika och åt bakispannkakor på Tufvan. 

Mmm!


Erika ska för övrigt ha vernissage på Tufvan den 10 april, 16-21. Hon ställer ut sina fina bilder. Kom och titta!


I går eftermiddag kom en slagen Oskar upp. Han är jättesjuk och ramlade direkt i säng. Med sig hade han 2011 års aha som jag sysselsatte mig med ett par timmar. aha är alltså en resumé över årets viktigaste händelser i text och bild. 



Som de flesta fredagkvällar, somnade jag i soffan i går. Missade därför Hyséns dans som lär ha varit något alldeles extra, sett till hyllningarna på facebook i morse. 

Snökaoset som skulle komma i helgen lyser med sin frånvaro. Just nu ser det ut så här på campus. Förvisso lite vitt, men sol, sol, sol. Man blir lycklig!


I dag blir det mest plugg och ompysslande av sambo. Kanske en sväng om Samarkand också, men stackars Oskar får nog stanna i sängen. Han mår riktigt kass, kan knappt äta och i går började han störtblöda näsblod här i soffan. Jag har övertalat honom att sluta dieta, så mödrarna behöver ej vara oroliga.

Kommentarer :

#1: Anonym

Kommentar. !

skriven

Kommentera inlägget här :