Tandborsthållare

Min man är så rolig. Han är för att tala klarspråk inte särskilt pedantisk, med få undantag. Tandborstarnas plats är ett sådant. Av okänd anledning har Oskar bestämt att de ska stå i ett speciellt glas, på en speciell hylla i köket i lägenheten i Öa. Fine. Jag brukar dock glömma och ställa min i tandborsthållaren på toaletten istället. Fullt begripligt eftersom det enligt min mening är en normalare placering.

Sist jag var hemma hade Oskar fixat till ett litet statement och då kunde jag inte låta bli...


Fniss.

Kommentarer :

#1: Erika

skratt helt fantastiskt! Vågar man då fråga vad de där muggarna på toaletten är till för? - förutom, naturligtvis, att sätta tejpade meddelanden på? ^^

skriven
#2: Anna

Gissa om jag ställt den frågan ett par gånger? Och nu får han igen in public , he he

skriven
#3: Sofa Aska

Konsekvens - diskborste på badrummet?

skriven
#4: Anna

Ja, där finns ju till och med en krok vi kan hänga upp den på ;)

skriven
#5: Karin

Det är kanske något med el och vatten...han är ju trots allt elektriker. Har du provat om du får ha vanlig analog tandborste på toa?

skriven

Kommentera inlägget här :