Semesterkänsla

Gårdagen kändes som en riktig semsterdag. Vi mötte upp Stina, Robin och Erika för brunch på Sivans och därefter promenerade vi längs sjön in till stan. Grabbarna satte sig på de Luxe och drack öl och vi tjejer shoppade. Jag köpte ett par jeans, ett par chinos, en tröja och ett linne. Det jag mest behövde - ett par nya gympaskor - kollade jag inte ens efter. Nästa gång! 

Vi var mätta efter brunchen, men satte oss efter avslutad shoppingtur på Codeco (??) och drack kaffe och Staropramen. 

Erika och jag.


Stina och Robin.


Igår kväll kom Stina och Robin hit på middag. Vi åt spaghetti carbonara med sparris och avokadosallad till. Glass, frukt och hackad mintchoklad till efterrätt. Mums! 

Idag slappar vi här hemma. Vasaloppet rullar i bakgrunden, vi äter långfrukost och fixar med tvätt. Jag älskar helg.

Kommentarer :

#1: Fru finnström

Saknar dig så mycket!!

skriven
#2: Mamma

Härlig helg ni haft!

skriven

Kommentera inlägget här :